Filmy koszmar, restauracja, policja

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje koszmar, restauracja, policja. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Serial opowiada o pracy policjantów z Wydziału Kryminalnego stołecznej policji. Główny bohater, komisarz Adam Zawada to policjant z wieloletnim doświadczeniem i niezwykłym detektywistycznym talentem. Bezkompromisowy dla przestępców, oddany swojej pracy i uparcie szukający prawdy, jest jednym z najlepszych policjantów w mieście. Do zespołu Zawady należy dwoje młodych policjantów. Marek Brodecki - dynamiczny i pełen zaangażowania, "prawa ręka" komisarza Zawady. Rzetelny i odpowiedzialny. Nową siłą w zespole jest podkomisarz Basia Storosz, która tuż po szkole trafia do Policji. W Wydziale Kryminalnym zdobywa pierwsze szlify w tym niełatwym zawodzie.

Bezprawie

6,9
Czterej kowboje wypasają swoje stada na nienależących do nikogo obszarach prerii. Kiedy docierają w okolice małego, zapomnianego miasteczka Harmonville, muszą stawić czoła bezlitosnemu farmerowi, który wraz z grupą ślepo mu oddanych opryszków, rządzi miastem i dyktuje swoje bezwzględne prawa zastraszonym mieszkańcom.
Kiedy wujek Charlie przybywa z wizytą do swoich krewnych w Santa Rosa, tak naprawdę zaczyna jedną ze swych najbardziej wciągających i niebezpiecznych wycieczek. W rolę wujka Charliego – oszusta i mordercy podróżującego z Filadelfii do Kalifornii, zawsze o krok przed stróżami prawa – wciela się Joseph Cotten. Ale wkrótce jego siostrzenica zaczyna podejrzewać, że jej wuj jest mordercą i zaczyna się zabawa w kotka i myszkę. W miarę jak jego siostrzenica zbliża się do odkrycia prawdy psychopatyczny morderca nie ma wyboru – zaczyna planować zabójstwo swojej ulubionej krewnej.


Michael Anderson (Clive Owen) jest radcą prawnym. Pewnego razu wracając z zakupów wdaję się w kłótnie z napotkanym rowerzystą. Spotkanie kończy się tragicznie, a Michael postanawia zatrzymać to w tajemnicy. Anderson nie wyjawia tego nawet najbliższym, czy uda mu się zachować sekret do końca?
Kiedy Juliette Fontaine (Kristin Scott Thomas) została skazana na 15 lat pozbawienia wolności, rodzina się jej wyrzekła i wymazała ze swego życia, jak gdyby nigdy nie istniała. Gdy po odbyciu wyroku opuszcza więzienie, przyjmuje ją pod swój dach młodsza siostra Léa (Elsa Zylberstein), która chce pomóc Juliette wrócić do normalnego życia. Czy uda się jej nakłonić do zwierzeń milczącą i zamkniętą w sobie starszą siostrę? Czy pozna bolesną tajemnicę skrywaną przez lata?
Mehmet jest nowym zdobywcą Stambułu. Pracuje w wodociągach, ma młodą narzeczoną. Podczas burdy po meczu zaprzyjaźnia się z Berzanem, ulicznym sprzedawcą i kurdyjskim aktywistą. Pewnego razu podczas kontroli autobusu policja odnajduje obok Mehmeta porzuconą torbę z bronią. Przesłuchanie staje się brutalne i długie, gdyż zatrzymany wygląda podejrzanie kurdyjsko (ma ciemne włosy i ostre rysy twarzy). To zdarzenie niesie za sobą przykre konsekwencje: krąg znajomych Mehmeta stopniowo się przerzedza, w pracy pojawiają się problemy, spotyka się z szykanami ze strony sąsiadów, jego dziewczyna się załamuje. Jedyną osobą, która w pełni go rozumie jest Berzan, jednak i on nieustannie ściera się z policją. Gdy wydarza się tragedia, Mehmet wyrusza w długą podróż na Wschód (do ojczyzny Kurdów) i przechodzi tam powolną, lecz nieodwracalną metamorfozę. Dramatyczna przypowieść o tożsamości, przyjaźni, lojalności.
Po aresztowaniu utalentowany oszust Moist von Lipwig, chcąc odzyskać wolność zgadza się na przyjęcie zaoferowanego mu przez patrycjusza Ankh-Morpork stanowiska poczmistrza.

Tatuaż

6,1
Frannie Avery jest wykładowcą literatury, prowadzącą zajęcia z zakresu sztuki twórczego pisania. Dość nieufnie podchodząca do związków z mężczyznami, angażuje się jednak w bliższą relację z Malloy’em, detektywem z wydziału zabójstw, prowadzącym sprawę morderstwa dokonanego w jej sąsiedztwie. Z czasem związek tych dwojga nabiera ostrego, seksualnego charakteru, do czego w pewnej mierze przyczynia się przyrodnia siostra Frannie, Pauline. Jednak wnosząca powiew świeżości w życie Frannie relacja z Malloy’em przybiera nieco inny obrót w miarę jak zaczynają mnożyć się nierozwikłane przypadki tajemniczych morderstw.
Oto pan Brooks (Kevin Costner) – odnoszący sukcesy biznesmen, hojny filantrop, kochający mąż i ojciec, filar lokalnej społeczności. Oddana żona nie widzi poza nim świata, a córka jest dla niego prawdziwym źródłem radości. Pan Brooks ma też pewną malutką tajemnicę... Dzięki nieprzeciętnej inteligencji i metodyczności odnosi sukcesy jako seryjny morderca, wobec którego policja jest bezradna od wielu lat. Nieposkromiona żądza mordu, rozpalana przez jego mroczne alter ego, Marshalla (William Hurt (I)), pcha go w kierunku kolejnej wyrafinowanej zbrodni. Jednak tym razem drobny błąd sprawi, że na trop Brooksa wpada wyjątkowo uparta detektyw Atwood (Demi Moore).
Rodzina Barańskich mieszka na przedmieściu. Matka całkowicie poświęca się roli pani domu, co jest źródłem jej nieustającej frustracji. Ojciec utrzymuje rodzinę, ale to nie jego zdanie jest w domu najważniejsze. Model życia Leszczyńskich jest zupełnie inny. Matka jest rozwódką. Ze swojego pierwszego związku ma dorastającą córkę, a z obecnego małżeństwa kilkuletniego syna. Spełnia się zawodowo, podczas gdy jej mąż zmaga się nie tylko z wychowaniem dzieci, ale również z własną niemocą w kwestii ponownego wyboru ścieżki kariery zawodowej. Jest bezrobotny. Choć Barańscy hołdują wartościom konserwatywnym, a Leszczyńscy wydają się być postępowymi intelektualistami, okazuje się, że tak naprawdę więcej ich łączy niż dzieli. Dobre chęci rodziców przynoszą często opłakane, choć zabawne rezultaty.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…